Followers

Monday, July 26, 2010

Why They Lie?

Semalam CS ada di Segamat... cuba nasib nak makan durian kat kampung..malangnya dah abiss...sebab abang CS cakap memang ada sikit je dan banyak ditebuk tupai pun...jadi untuk hilangkan kempunan HD singgah di depan masjid ...kat situ ada orang berkopiah yang jual durian..mungkin atas dasar kepercayaan dan nak cepat HD percaya je cakap orang tu bahawa semua durian tu ok...dari luaran memang ok, takde kena tebuk...tapi nak kopek sikit punya liat...dah tu paling mengecewakan semuanya mentah rasanya 20% jer boleh makan..itupu yang isi nipis2 je....
 
CS kesian dekat budak2 ni (anak sendiri dan anak saudara) yang setia menanti ..hai!!! kenapalah macam gitu punya perangai manusia... mereka tentu lebih arif tentang durian tu... kami ni lain la..sesekali je pegang durian...adakah kepuasan bagi mereka dapat wang dengan kekecewaan orang lain...Ya Allah jauhkanlah kami dari sikap mementingkan diri seperti mereka..

Nota 1 : Dah beberapa kali terkena , tapi tetap terkena lagi...

1 comment:

somuffins said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...