Followers

Saturday, July 28, 2012

Ok..Ini last

Err..rasanya CS lum puas hati dengan nama diorang
Nama timangan yang memang TAK tukar ialah
Gebu : sebab bulu dia paling gebu sekali
Panjang : telinga dia paling panjang
Putih : bulu dia ada kaler putih berbanding 2 ekor yg hitam tu
Rasanya nak panggil Cika , Coki dan Ciko...
hahah..pening diorang asyik tukar nama jek..



 

Saturday, July 21, 2012

Nama Rasmi

Setelah berfikir2 lama untuk letak nama anak kucing
Dan setelah banyak kali tukar fikiran
Ada dalam senarai seperti  Dodo, Rere, Mimi,
Charlie, Chucky,  dsbnya..
Maka hari ini CS dan decide
Dan semua orang pun setuju
Cimi, Cika dan Ciko akan jadi nama diorang
Err..ada niat nak pasang tag kat leher diorang
Memandangkan CS tengok kucing muka garang
Yang selalu datang menyibuk kat  rumah kitaorang
Tiba2 hari ni ada pakai loceng kat leher dia daa...
Nak tergelak pun ada..kehkeh..
 

Monday, July 16, 2012

Warkah Buat Pencuri Atau Pembeli Barang Curi

Buat pencuri laptop dan kamera saya
Mungkin kamu sedang bergembira dan ketawa
Mendapat habuan hasil jualan
Atau dapat membeli dengan harga murah

Tidakkah rasa bersalah bila dalam laptop dan kamera tersebut
Terpampang gambar2 insan yang kamu aniayai
Kami berdoa agar hidup kalian tak akan aman
Selama-lamanya............





 

Wednesday, July 11, 2012

Rumah Dimasuki Pencuri

semalam rumah CS dimasuki pencuri
laptop, kamera, duit syiling , barang kemas habis dikebas
yang buat CS terkilan adalah D300s tu baru je sebulan pakai
Kalau la pencuri itu on kan laptop dan baca blog CS
Ini yang CS nak kata
CS akan baca Yassin tiap2 malam
Pastu sembahyang hajat tiap2 malam
Biar kita tengok apa yang jadi kat dia...



 

Thursday, July 5, 2012

Si Montel

Budak ini kan semenjak dua menjak ni
Badan dia makin tembam bam
Tak tau sapa diikutnya..:)


 

Sunday, July 1, 2012

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...