Followers

Monday, December 21, 2015

Jalan-jalan Bukit Malawati




Sempena cuti sekolah ni kan
Takde plan jalan jauh
Maka CS ajak la HD pegi tengok monyet

Kalau kat Segamat mana dapat pegang camni kan
So marilah kita ambil peluang mesra2 dengan monyet yang jinak ni..


Thursday, November 19, 2015

Jumstreet We Go....Toing!Toing!

Asyik nampak orang lain tunjuk kat fb kan
So apalagi kita seranngggg!!!...

video


video

Konvo Tadika Aimi

Aimi bersedia nak perform

Ibu support Aimi nak perform

Kakak support aimi nak perform

Dupdapdupdap...


Adakah Aimi perform????
Jawapannya : TIDAKKK

Aimi nangis sampai baring2 kat lantai
Ok takpe...tahun depan cuba lagi ya :)

Friday, November 13, 2015

Ostrich Farm

Yeah!!! Seronok Aimi naik kuda
Pegi ladang burung unta la


Aidit pun naik jugak


Aiman tak naik kuda
Tapi naik atas telur 
Nak test boleh pecah tak...


Kambinnnggg....nah makan dedak ni ye...


Nah..daun ni utk awak ya...




Cuti Deepavali 2015

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh...
Haha...salam yg panjang sbb lama x update
So cuti Deepavali meh la kita jalan2
Pegi PD lagi
Nak tidur Lexis tapi dah penuh
Last2 redah Avillion

Sunday, January 18, 2015

Taman Rerama Melaka

Penghujung cuti sekolah
HD ajak ikut pegi Melaka
Dia ada event motor
Kami takde aktiviti disediakan

So sebab hotel Seri Malaysia tu dekat je dgn litar
Taman Rama2 pun dekat
So CS pun dengan bantuan encik Waze pergi le situ

Tapi lepas keluar dari situ
Muka ada sikit gatal2
Apakah...??



















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...